De Brunch

Brunchen, lekker laat ontbijten! Dat kan elke eerste zondagochtend van de maand, in De Voorhof, om half elf.

Brunchen in een kerkzaal? Dat is dus niet zomaar?

Klopt. Het is een Brunch voor mensen die bijvoorbeeld op zoek zijn naar zingeving. Wat gebeurt er met me? Waar ga ik heen?

Een brunch bijvoorbeeld voor iemand die zich eenzaam voelt, of voor als je gewoon behoefte hebt aan een gesprekje of aan wat troost. Zoiets heeft iedereen op z'n tijd wel eens nodig.

De mensen die deze brunch organiseren, zoeken zelf ook! Op veel vragen hebben zij ook geen antwoord. En zij hebben soms net zo goed behoefte aan troost, aan iemand die je gewoon eens even aankijkt.
Ook is er alle ruimte om je vragen rond geloofszaken te bespreken. Staan er dingen in de Bijbel die je moeilijk vindt of zou je wel eens met iemand van gedachten willen wisselen over hoe je je geloof in de praktijk kan brengen?

Maar ook al is er op sommige vragen geen antwoord, wij weten wel dat het Pasen is geweest. Wij geloven dat Jezus op Pasen opstond uit de dood! Hij is sterker dan de dood en Hij maakt het mogelijk dat je altijd weer opnieuw kunt beginnen, hoe verdrietig of eenzaam je leven misschien ook is. Hij wil je terugbrengen bij God en je een nieuw leven geven.

Als je bij ons komt brunchen, zorgen wij voor eten en drinken. Tijdens het eten vertelt iemand kort iets over Jezus en we zingen liederen die lekker in het gehoor liggen.

Je bent heel hartelijk welkom. Als je komt, ben je lang niet de enige. Tijdens de brunches die er zijn geweest, was het een gezellige drukte. Zestig of zeventig brunchers is heel gewoon. Het is goed om erbij te zijn. Oud of jong, kerkelijk en niet kerkelijk, gezinnen en alleenstaanden, iedereen is van harte welkom!

Voor actuele informatie zie: hervormdvreeswijk.nl/kerkdiensten

Adres: De Voorhof,  Wiersdijk 8b,  Nieuwegein

Download de flyer en geef hem door !

Contact/ meer weten: brunch@hervormdvreeswijk.nl